Peki - pekarska oprema in slaščičarska oprema
Peki trgovine tudi v Ljubljani, Mariboru in Ajdovščini

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Drugi zajeti zakoni so: Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakon o izvendsodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

S spletno trgovino PEKI.SI (v nadaljevanju tudi ponudnik) upravlja podjetje:

BTF d.o.o. Pod letališčem 6, 5270 Ajdovščina.

ID za DDV: SI30595789 - zavezanci za DDV

Matična številka: 1580787

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine PEKI.SI, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v primeru nedostopnosti vas o tem obvestimo),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

Uporaba spletne trgovine Peki.si 

Ob registraciji v sistem PEKI.SI, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo s naslednjimi podatki: Ime, Priimek, Naslov, e-pošta ter telefonska številka, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme.

Uporabnik z registracijo ima dostop do svojih podatkov in jih lahko spreminja (spremeba e- pošte, sprememba naslova, sprememba telefonske številke). 

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo. 

Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil in novic tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@peki.si ali enostavno klikne gumb ODJAVI pri naslednji prejeti novici.

Spletna trgovina PEKI.SI, omogoča tudi nakup brez registracije (kot gost). 

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave spletnega poslovanja se ponudba spletne trgovine pogosto in hitro posodablja. Kljub prizadevanjem za ažurnost se lahko zgodi, da izdelek ni več na zalogi ob oddaji naročila. V tem primeru vas bomo o tem nemudoma obvestili. Če ste že opravili plačilo, vam bomo kupnino povrnili nemudoma brez odlašanja. Če izdelka ni mogoče zagotoviti, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe brez dodatnih stroškov.

Cene so predstavljene kot redne in akcijske cene. Redne cene so cene vseh izdelkov z vključenim DDV. Akcijske cene so cene na popustu. Prečrtana cena je najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju najmanj 30 dni pred uporabo znižane cene.

Popusti, promocijske kode in druge ugodnosti se ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno drugače.

Cena z DDV je cena, ki velja za nakup preko spleta ob plačilu z gotovino ob prevzemu, nakazilu na TRR ali plačilu s plačilno kartico.

Artikli, ki niso na zalogi, so kot taki označeni in jih ni mogoče dodati v nakupovalno košarico.

Cene izdelkov so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so zavezujoče za ponudnika in kupca.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo z obveznostjo plačila. Po oddaji naročila kupec na navedeni elektronski naslov prejme samodejno potrditev prejema naročila, ki vsebuje podatke o naročilu, ceni, izbranem načinu plačila in dostave. Od trenutka oddaje naročila veljajo cene in drugi pogoji, objavljeni na spletni strani.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, vendar te spremembe ne veljajo za že oddana naročila.

Kljub prizadevanju za čim bolj točne in ažurne informacije lahko pride do napak pri navedbi cen. V primeru očitne napake v ceni (npr. nesorazmerno nizke cene zaradi tehnične ali tipkarske napake), si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila pred sklenitvijo pogodbe. Če je pogodba že sklenjena, bo naročilo izpolnjeno po ceni iz naročila, razen če to ni mogoče iz objektivnih razlogov, v tem primeru bo kupec o tem obveščen in mu bo omogočen brezplačen odstop od pogodbe. Če je bilo plačilo že izvedeno, bo kupnina vrnjena nemudoma brez odlašanja.

Postopek nakupa in naročila

  • s klikom na gumb "v košarico" artikel dodate na seznam vašega naročila
  • izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "X"
  • ob spremembi količine, kliknete na gumb "osveži košarico"
  • po pregledu naročila, kliknete na gumb "naslednji korak"
  • vnesite in preverite svoje podatke in kliknete "naprej"
  • izberite način pošiljanja in kliknite "naslednji korak"
  • izberete način plačila in kliknete "naslednji korak"
  • s klikom na gumb "oddaj naročilo", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
  • na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran potrjen prejem in izpis naročila

Vsa naročila, oddana med delavnikom do približno 12 ure se trudimo odposlati že isti ali naslednji delovni dan v primeru plačila po povzetju ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Če je pri izdelkih posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.

Pri postopku naročila lahko opcijsko vpišete promocijsko kodo če je v tem trenutku veljavna. V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode je mogoče pridoboti na več načinov. Preko oglaševalskih akcij na Facebok in Instagram profilu Peki.si in preko spletne strani Peki.si.

Koda za popust (promocijska koda) prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne popuste. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja. 

Načini plačila in izdaja računov

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju - kupnina se plača dostavni službi pri dostavi. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva. 
  • z nakazilom na račun upravitelja BTF d.o.o. po ponudbi/predračunu - plačilo na TRR. Pri izbiri plačila na TRR bo takoj po oddaji naročila, kupcu na elektronski naslov poslan generiran prejem in izpis naročila. V izpisu naročila so zajeti vsi potrebni podatki za nakazilo zneska na naš TRR račun. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja v roku 3 dni. 
  • s plačilno kartico
  • s plačilom računa
  • z gotovino ob prevzemu - velja za nakup v fizičnih trgovinah
  • plačilo po povzetju pri dostavi v tujino ni omogočeno.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Ponudnik kupcu izda račun v papirnati obliki ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Opisani način izdaje računa velja za vse primere dostave / prevzema artiklov. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Predvideni rok dobave za izdelke v našem skladišču je 1-3 delovna dneva.

Cena dostave je € 3,90 z vključenim DDV. Pri nakupu nad 50€ je dostava brezplačna.

Pri plačilu po povzetju vam pošta zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša 1,35 EUR za pošiljke v vrednosti manj kot 98 EUR oziroma 1,39 % vrednosti za pošiljke v vrednosti 98 EUR in več.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava izdelkov je omogočena izključno na naslove v Sloveniji in na Hrvaškem. 

Kupci iz drugih držav članic EU lahko opravijo nakup pod enakimi pogoji, če v postopku nakupa zagotovijo naslov za dostavo v eni izmed zgoraj navedenih držav.
Za dostavo na Hrvaško je enotna cena dostave 6,80 € z vključenim DDV. Plačilo je možno le po predračunu ali s plačilno kartico. Pri nakupu nad 100 € je dostava brezplačna.

Preklic naročila

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 05/36 43 547 ali po e-mailu na naslov info@peki.si.

Preklic naročila je mogoč v roku 1 ure od oddaje naročila. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena. 

Program zvestobe

V Ekipi PEKI cenimo vašo zvestobo in želimo to tudi nagraditi. Zato uvajamo ekskluzivne letne popuste za naše najbolj zveste kupce naše spletne trgovine.

Popusti za tekoče leto temeljijo na vaših nakupih v preteklem letu. Tukaj je pregled popustov, ki jih lahko izkoristite:

Nakupi v prejšnjem letu

Popust v tekočem letu

od € 250 do € 499

4 %

od € 500 do € 749

6 %

od € 750 do € 999

8 %

od € 1000 do € 1999

10 %

nad € 2000

12 %

Pomembno:

  • Da se popusti upoštevajo, morate biti registriran kupec v naši spletni trgovini.
  • Popusti veljajo samo za registrirane kupce v spletni trgovini.
  • Vsako leto vam bomo poslali obvestilo, katero kategorijo popusta smo vam vklopili.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot-1) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@peki.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Artikli morajo biti v original embalaži. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Pri vračilu je priporočljivo priložiti kopijo računa.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, in je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam. Prav tako ni možno vračilo artiklov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu: BTF d.o.o., Pod letališčem 6, 5270 AJDOVŠČINA

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.  

Garancija je veljavna ob predložitvi računa in ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.
Vse ostale podrobnosti garancije ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Skladnost blaga

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Izdelek nam dostavite v pregled in mu priložite obrazec za prijavo neskladnosti blaga. Zraven pa naprošamo da priložite kopijo računa spletnega nakupa in kopijo računa za povrnitev stroškov odpošiljanja paketa na naš naslov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o neskladnosti blaga, ima pravico od prodajalca zahtevati (po vrstnem redu):

  • 1. stopnja: brezplačno popravilo ali zamenjava blaga (vzpostavitev skladnosti);

    2. stopnja: znižanje kupnine ali odstop od pogodbe (vračilo plačanega zneska).

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu. Normalna obraba izdelka, ki je posledica običajne uporabe, se ne šteje za neskladnost blaga v smislu določb Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Obrazec za uveljavljanje neskladnosti najdete TUKAJ.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@peki.si ali pisno na sedež podjetja.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.  

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ažurnost in točnost vseh podatkov, objavljenih na spletni strani. V izjemnih primerih, ko pride do očitne napake pri ceni, opisu izdelka ali dobavnem roku (npr. zaradi sistemske napake ali očitne tipkarske pomote), si ponudnik pridržuje pravico, da naročilo zavrne, vendar le, če pogodba še ni bila sklenjena. V primeru, da je pogodba že sklenjena (tj. kupec je oddal naročilo z obveznostjo plačila in prejel potrditev), bo ponudnik naročilo izpolnil pod pogoji, objavljenimi ob oddaji naročila. Če to zaradi utemeljenih razlogov (npr. nedobavljivost izdelka) ne bo mogoče, bo ponudnik kupca nemudoma obvestil in mu omogočil odstop od pogodbe ali vračilo celotnega plačila.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, vendar takšne spremembe ne vplivajo na že sklenjene pogodbe. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletni strani. Uporabnik bo ob oddaji novega naročila obveščen o morebitnih spremembah in s potrditvijo naročila potrjuje, da se z njimi strinja.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peki.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav se kupec s podajalcem PEKI.SI lahko poveže telefonsko na številko 05 36 43 547 ali po elektronski pošti na info@peki.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peki.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi BTF d.o.o. kot upravljalec spletne trgovine PEKI.SI ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

BTF d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani peki.si objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslovu:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov! 

Saša Trbižan, direktor

Spletna stran peki.si uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Veseli bomo če nam dovolite, da naložimo tudi funkcionalne, analitične in oglaševalske piškotke.
Več informacij o piškotkih najdete tukaj.